Стелла Марчук: «Сьогодні ілюстрація – щось значно більше, ніж хобі. Це частинка мого життя»

on

Стелла Марчук (@stellamarchuk) – українська ілюстраторка та засновниця бренду Stella Sun Studio.

«Завжди страшно починати робити щось нове, чим ніколи не займався раніше, а ще важче поділитися цим з іншими. Я скажу, це неабияк бадьорить і дає новий поштовх для подальшого розвитку. Ми з командою розвиваємо свій бренд «Stella Sun Studio». У планах поповнення нашого Instagram магазинчику «Sun Studio Store», де можна знайти речі з авторськими принтами, новими товарами, ну і звичайно, створити хоча б тридцять нових листівок за цей рік. Я зрозуміла, що з моменту перших публікацій робіт, хочу продовжувати малювати і малювати ще краще. Ніхто не дізнається чим ви займаєтесь, поки ви самі про це не розкажете».

h.png
Автор: Стелла Марчук

З чого все почалось, як ти стала ілюстратором?

Моє навчання зовсім не пов’язане з тим, чим я зараз займаюсь. Я закінчила КНЕУ та КПІ. У мене немає художньої освіти, однак без основ академічного малюнку звичайно ніяк, тому я вирішила вивчити це все на курсах. Як на мене, в ілюстрації важлива уява, її потрібно постійно розвивати. З дитинства любила малювати, однак, в мені дуже добре спрацював стереотип, що це несерйозна справа, тому й не шукала себе в творчості. Ілюстрацією зацікавилась декілька років назад, тоді ж і почала створювати листівки.

j.png
Автор: Стелла Марчук

Стелла займається ілюстрацією три роки. Також, вона відмітила, що один із її перших та улюблених напрямків – це листівки.

Для мене ілюстрація – це спосіб передати свої цінності та бачення. Я обожнюю працювати над персонажами, формами та кольорами. Мене захоплює сам творчий процес, перенесення думок та образів на папір. Я малюю тільки від руки, тому це ще й свого роду медитація. Багато чого залежить від настрою, в якому перебуваєш під час малювання. Із самого початку це було маленьке захоплення для душі, куди я могла поринути з головою. Сьогодні ілюстрація – щось значно більше, ніж хобі, це частинка мого життя. Я хочу покращувати свою техніку малювання, тому планую закінчити ще курси з ілюстрації.

k.png
Автор: Стелла Марчук

Як ти знайшла свій творчий стиль?
Мені складно відповісти на це запитання. Я ніколи не вибирала стиль навмисно, я просто малюю те, що мені подобається і як мені це подобається. Наївність, простота та легкість – це те, що приваблює мене в ілюстрації. Я прихильник того, що стиль приходить сам з часом, головне – побільше малювати.

s.png
Автор: Стелла Марчук

Що надихає тебе на творіння?

У кожного своя відповідь на це запитання, я теж довго над цим замислювалась і зрозуміла, що для мене є три незмінні джерела, звідки можна черпати натхнення: люди, природа та музика. Найбільш за все мене надихають, звичайно, люди. Я обожнюю знайомитись з цікавими людьми, читати історії з життя відомих людей, дивитися біографічні фільми про художників, письменників, музикантів. Це надихає.

x.png
Автор: Стелла Марчук

Варто відзначити, що всі роботи ілюстраторки виконуються від руки.

Найбільше часу в мене забирає продумування майбутньої ілюстрації та створення ескізу. І хоча в кінці, все рівно виходить не так, як я уявила, це найбільш затратний по часу етап. Далі найцікавіше – акварель, я роблю нескладні ілюстрації, тому це займає від декількох годин до декількох днів. Не люблю малювати поспіхом, мені важливо відчути задоволення від самого процесу створення ілюстрації. Останній етап – сканування та цифрова обробка дрібних деталей і підготовка до друку.

l.png
Автор: Стелла Марчук

Чи бували у тебе моменти, коли ти хотіла покинути цю справу?  

Були моменти, коли я припиняла брати комерційні замовлення і деякий час втілювала лише свої ідеї. А думок про те, щоб кинути малювання ніколи не було. Творчі перерви – це просто musthave для відновлення сил і пошуку нових ідей. Я з легкістю дозволяю собі відпочити декілька днів від малювання, щоб потім повернутися знову.

g.png
Автор: Стелла Марчук

Які плюси і мінуси ти можеш виділити у професії ілюстратора? 

Зазвичай ілюстратори працюють фріланс, часу вдосталь, лише потрібно його правильно організувати. Для когось це плюс, для когось – навпаки. Мені, наприклад, складно малювати з ранку до вечора, тому що це нагадує роботу і певною мірою втрачається романтичність цієї професії, тому я поєдную з іншими напрямками.Потрібно постійно контактувати із замовниками, бути дуже гнучким і вміти вкладатися в дедлайни, багато роботи зовсім не творчої. Ще один мінус – нестабільність. Ніколи не знаєш, коли прийде замовлення і якого об’єму. А найбільший плюс, для мене – це бачити результат своєї праці, втілені ідеї та емоції людей.

Спілкувалась: Анна Зелінська

Залишити коментар